Toimituskäytäntö
Asiakkaan yhteystiedot
- HUOM! Tarkista aina, että sähköposti/puhelinnumerosi on oikein. Jos yhteystiedot on tilauksella väärin, ette mahdollisesti saa toimitusilmoitusta paketista, jolloin paketti palautuu meille. Näissä tapauksissa sovelletaan noutamattomien pakettien ehtoja ilman erillistä ilmoitusta.
Toimitukset
- Tuotteet toimitetaan asiakkaan antaman osoitteen mukaan, lähialueen noutopisteeseen.
Toimituskulut:
- Tällä hetkellä, Norelie tarjoaa ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille.
Huomaa, että vaikka tuotteemme toimitetaan varastoltamme Euroopasta ja Kiinasta, toimitusaika perustuu suurelta osin paikallisiin postipalveluihin, kun ne saapuvat kohdemaahan.
Arvioitu toimitusaika:
Country | Tilauksen prosessointi | Toimitusaika |
Finland | 3 - 8 Days ( Ma - Pe ) | 7 - 12 Business Days ( Ma - Pe) |
Tilauksen katkaisuaika: 5:00 PM (GMT+02:00) Eastern European Standard Time (Helsinki)
Lähetämme tilauksia ainoastaan arkipäivisin, emme viikonloppuisin eikä pyhinä.
Huomaathan myös, että toimitusajat on arvioita ja voivat vaihdella kuriirista ja tilanteesta riippuen. Viivästyneet toimitukset eivät ole syitä maksunpalautuksille tai normaalin vaihto- ja palautusoikeuden ulkopuolisille palautuksille.
Ennakkotilauksien toimitusajat vaihtelevat edellämainituista.
- Toimitusajat vaihtelee sijainnin, toimitustavan ja meistä riippumattomien tekijöiden johdosta.
- Mikäli tuotetta ei ole varastossa, toimitamme tuotteet välittömästi kun saamme tuotetta varastoon.
Vahingoittuneet lähetykset:
Tilanteissa joissa seurantatiedot näyttävät että lähetys on toimitettu osoitteeseesi, mutta paketti/paketit ovat vahingoittuneet lähetyksessä, reklamoi lähetys suoraan kuriirille.
Norelie.fi ei ole vastuussa vahingoittuneista lähetyksistä.
Varastetut lähetykset:
Jos pakettisi on varastettu, reklamoi se suoraan kuriirille.
Norelie.fi ei ole vastuussa varastetuista lähetyksistä.
HUOM: Käsitellessämme palautuksia ja maksunpalautuksia, kysymme aina seurantatiedot kuriirilta. Jos emme saa näitä tietoa, emme mahdollisesti pysty käsittelemään palautuksia ja maksunpalautuksia.
Väärään osoitteeseen lähetetyt paketit:
Tarkista aina että toimitusosoitteesi on oikea. Kun tilaus on vastaanotettu, emme valitettavasti pysty enää tekemään muutoksiaa osoitteeseen tai muihin tietoihin.
Ota huomioon, että Norelie.fi ei ole velvoitettu tarjoamaan maksunpalautusta mikäli asiakas on antanut väärän toimitusosoitteen.
Noutamattomat paketit:
- Huomaathan, että jos haluat palauttaa paketin, sinun on ensin noudettava paketti ja toimittava palautusohjeidemme mukaisesti. Paketin noutamatta jättäminen Postista / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Noutamatonta pakettia ei koske normaali palautusoikeus.
Lähetyksen seuranta:
- Voit seurata lähetystäsi LÄHETYKSEN SEURANTA sivultamme. Voit seurata lähetyksesi kulkua myös suoraan kuriirin sivuilta. Toimitamme toimitusvahvistuksen ohessa seurantakoodin.
Jos sinulla on kysyttävää toimituskäytännöstämme tai tarvitset apua tilauksesi kanssa, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakastukitiimiimme
Asiakas ei ole oikeutettu hyvitykseen 'lunastamattomien pakettien' perusteella, jos hän ei noudata pakettia tai kieltäytyy vastaanottamasta sitä.
Sähköposti: asiakaspalvelu@norelie.fi
Osoite: Veenkampen 1, Vries, Drenthe, 9481 CC, Netherlands